Vliegreis en eerste dag Tanzania

6 september 2017 - Arusha, Tanzania

de vliegreis i

na prima verlopen. om 19.50 uur zijn we geland en hebben we een zeer groot aantal wachtenden voor een visum achter ons gelaten. na de controle door de douane hebben we onze bagage gevonden en ook Steward. \hij bracht ons veilig naar Kiboko lodge. Daar werden we hartelijk ontvangen met een glas mangosap. vervolgens werden we naar ons onderkomen voor de komende gebracht en wat wil het geval weer nr 1 ons zelfde huisje als twee jaar geleden.

we hebben goed geslapen en na een vruchtenrijk ontbijt zijn we naar NP Arusha vertrokken. we hebben vandaag veel dieren gezien en ik heb de Colobusapen kunnen fotograferen. dit is twee jaar geleden niet gelukt maar nu gelukkig wel. verder heb ik een groen/gele slang kunnen fotograferen. de juiste naam weet ik nog niet, maar was wel erg vel geluk hebben,. terwijl ik dit schrijf staat Lida onder de douchte en gaan we straks aan taf

1. E.Ploeger:
    6 september 2017
    Geniet ervan .Hier alles goed, Doortje en Timo zijn goede maatjes.
    De heggen zijn geknipt. Nu af en toe fikse buien.Komende dagen geen wandel of fietsweer,maar we vermaken ons prima.Groetjes van ons allemaal.
  2. Ton en Truus:
    10 september 2017
    reizen jullie in omgekeerde volgorde eerst verslag 2 daarna verlag 1
    geeft niet wij volgen wel veel plezier liefs van ons ik heb het nu koud